יום רביעי, 18 ביולי 2012

אני מקלף מותגים עד שאני מגיע ללב.


אם אתם עובדים במשהו שאתם אוהבים, רואים את זה. 

ככל שהאהבה שלכם לעשייה חזקה כך יהיו השכבות שעוטפות אותה (מיתוג, שיווק, פרסום) שקופות. 

הן יהיו שקופות כך שאנשים סביבכם, חברים ולקוחות יראו את האהבה דרכן. ויאמינו לכם.



 בלי צורך לקלף. 
אני מקלף שכבות כאלה מעסקים בחצי השנה האחרונה. 
מקלף שכבות עכורות ושומניות של שיווק מסורתי. 

שכבות יצירתיות מבלבלות ללא צורך של פרסום.
עוד אחת ועוד אחת. 
והתהליך קצת לא נעים למקולף.
תחשבו על מה עובר תפוח בשעת קילופו. 

אבל אני מספר בדיחות תוך כדי. 

בסוף אני מגיע ללב. לאהבה.
ומשם מתחיל שוב. 
לעטוף. 
הפעם בשקיפות מלאה. 
אנשים ייראו את הלב שלכם אם תעטפו אותו בשכבות שקופות. אנשים ירגישו. אנשים יחושו בזה.
הם יגעו במוצרים שלכם ולפעמים גם המוצרים יגעו בהם. 
הם ירגישו את המסירות שלכם. 
את התשוקה שלכם. 
את הכנות שלכם. 
את האמת שלכם. 
והם יבואו. 

אז לכו תבנו את עצמכם כתפוח שקוף. 



דוגמה נאה לשקיפות ללב של מותג. בנק NAB האוסטרלי שהחליט להתפטר מאיגוד הבנקים במכתב פרידה מנומק שהפך להיות מהלך המיתוג והפרסום החשוב ביותר שלו.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה