יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

בכל חור יש קסם. גם בזה שלי ושלכם.







אם לסוכריית המנטה הזו, בשם פולו, לא היה חור באמצע, היא לא הייתה אותו הדבר. 

למרות שמצד שני, היינו מקבלים עוד 25% סוכרייה. 
 אבל הקסם היה הולך. 

פולו לא הייתה יותר פולו. 

הקסם הוא בחור. 

זה לעיתים בדיוק העניין עם הדברים שאנחנו לא עושים, לא אומרים או שאין לנו. הם הדברים שמגדירים אותנו. 





קחו למשל את הסדנאות קילוף המותגים והעסקים שלי. 

בטח שיש בהן המון דוגמאות. 

בטח שהן מקור השראה לרעיונות. 

בטח שהמשתתפים בהם אנשים אינטליגנטים וחכמים ומתקדמים מהסוג שהייתם רוצים לפגוש. 

אבל כל זה לא מסביר את הקסם. 

נניח שהייתם שואלים אותי מהו החור באמצע אצלי הייתי אומר לכם שחור שלי מלא בדברים כמו : התמקדות בחוסר המיקוד. תפזורת הרעיונות, החשיבה הרוחבית, ה"אין" מטרה מוצהרת, תקיפת הנושא מחמש זוויות שונות, הדילוג מרעיון לרעיון, ההתמקדות בדברים שנראים טפלים ולא שייכים (כמו איך משמש העסק שלך כשלוחת קצה של האופי והזהות שלך), הרווח שבין פגישה לפגישה והעובדה שאין לי מושג מה יהיה במפגש הבא עד שהוא קורה.  

והשאלות. 

החור שלי מלא המון שאלות שנשארות לא פתורות. ללא מענה מיידי, מובנה ושורה תחתונה בסוף הסדנא. אין שם שום הוקוס פוקוס שיוצר פתאום דרך חדשה, סלולה ובטוחה לנסיעה. וזה בדיוק כל הקסם. לדעתי.

במה מלא החור שלכם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה