יום שני, 24 בספטמבר 2012

זומבה הייתה טעות ואיזה יופי של טעות היא.




זוכרים את קמפיין ההשקה העולמי והחדשני של זומבה? 

זוכרים את סרטוני הטלוויזיה הסוחפים של זומבה?  


זוכרים את המודעות היצירתיות והמדהימות של זומבה? 


אתם לא זוכרים כי לזומבה לא היה קמפיין כזה. 

זומבה לא הייתה צריכה מיתוג או פרסום או יח"צ או קידום מכירות חיצוני. 
 
השיעורים האירוביים האלה היו כל כך מיוחדים ושונים בתחילת הדרך כך שאנשים הלכו וסיפרו לחברים שלהם. הכי פשוט. הכי זול. 

בזכות האסטרטגיה הישנה ביותר בעולם – פה לאוזן – גדלה הזומבה למימדים גלובליים. כיום יש 12 מיליון אנשים שלוקחים שיעורי זומבה בשבוע ביותר מ 110,000 מקומות ביותר מ 126 ארצות.


הכול התחיל בשנות התשעים עם אלברטו "בטו" פרז ששכח את קלטות המוזיקה שהוא הכין לכיתה הריקוד שלו. אז הוא היה צריך לאלתר.  הוא לקח את הקסטות שהיו לו בתרמיל שהכילו מוזיקת סלסה מסורתית ומוזיקת מרנג ( סגנון ריקוד ומוזיקה שמקורם ברפובליקה הדומיניקאנית) ואלתר שיעור אירובי עם מוזיקה ותנועות שלא היו מוכרים בתחום האירובי עד אז. 

זה לא היה מתוכנן. זו הייתה טעות. אבל תוצר הטעות היה מיוחד, שונה והרבה יותר טוב משיעור הריקוד האירובי האופייני שהוא היה אמור להעביר. 

מה ללמוד מזומבה? 

הטעויות שלכם הם מתנה. Just do it. 
נסו לא להיות חברים בדת ה"copy and paste". 
תרקדו. בשביל עצמכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה