יום ראשון, 19 בפברואר 2012

חשוף לרגש.






בכל פעם שאני פוגש אדם חדש אני נגנב מהפער המטורף בין ייחודיותו וחד הפעמיות של האדם הזה 
לבין היכולת הרדודה שלא לומר באנלית, שלו לשדר אותה לעולם. (כמו רוב המותגים הפועלים סביבנו)/ 







שיחה לדוגמה: 


"למה אתה מיוחד? במה אתה מיוחד ? מה עושה אותך שונה?" אני שואל.
 
"אני כזה וכזה וכזה וכזה ואין אף אחד שיש לו את זה" הוא/היא אומרים. לרוב גם בביטחון עצמי. 

"אבל זה לא ברור לי. אני לא מרגיש את הייחודיות. אני לא מרגיש דבר". אני עונה. 

"אתה מעצבן. אתה ממש מעצבן אתה יודע? למה מה אתה מחכה שאני אומר. יש הרבה שחושבים שאני מיוחד/ת בלי שאני צריך להסביר" חוזרת אלי התשובה. 

"או! הנה קצה חוט. אל תסביר/י" אני אומר וכבר מפחד מהכאפה שאני עומד לחטוף. 

"מזתומרת? איך אפשר להמחיש את הייחודיות שלי בלי להסביר מי, מה, למה, איך וכמה?" עולה השאלה. 

"הנה החכמה. אל תסביר/י במילים אלא תציג/י אותה לעולם בצורה שאף אחד אחר לא הציג מעולם. בכדי ליצור אצלי עניין והמשכיות של הקשר כחבר או צרכן , כל שצריך הוא להפוך אותך לגלוי לרגש (בניגוד לגלוי לשכל). 

"מה?????" עולה השאלה.

"אל תחשוף את עצמך לשכל שלי. תחשוף לרגש שלי. בניגוד לשכל, לרגש יש כלים אחרים שמעוררים את סקרנותו. אם תמצא את הדרך להקרין את הייחוד שבך בכלים שהרגש מבין, תוכל להעביר את החוויה שלך ואת הייחוד שבך, ללא תיווך וצנזורה של ההיגיון". 

קטע גלישת הסנואובורד המצורף כאן ממחיש בצורה יפה איך ניתן להפוך קטע גלישה רגיל, ולא מרשים במיוחד, ליוצא מן הכלל. זה כל הסיפור. 








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה