יום ראשון, 26 בפברואר 2012

Challenger brands גישה עצמאית חתרנית למיתוג בתנאי תחרות



זהות של מגדלור

אם נסתכל על פרסומות בטלוויזיה נראה שרוב המותגים מראים לנו שהם מבינים אותנו. "אנחנו מבינים שאתם עייפים, רעבים, עצובים, רוצים חברים, רוצים להיות מאושרים. לכן... יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם, יותר טוב מכל אחד בשוק". 

המותגים הללו מנווטים את חייהם לפי רצונותינו והצרכים שלנו, לפי דעתם. הם ערכו קבוצות מיקוד, מחקרי איכות וכמות. הם הבינו את הצרכים, הם ייצרו את הפתרון לצורך שלך, סיפרו לך על הפתרון. המעגל הושלם ואז רוצים שתקנה אותם. תקשורת טבעית ביותר. במצב הזה הם מנווטים על פיך. אם תשנה את המצב שלך, הם ישנו את המיצוב שלהם, ישנו את הפרסום שלהם ואז יגידו לך...חכה אנחנו באים. 

Challenger Brands מאופיינים ע"י זהות ברורה שלא נסמכת על מחקרי שוק אלא על אמונה עזה בתפקידם החברתי והתרבותי. מתוך אמונה מחייבת זו הם מיישמים באדיקות את כל הפעילות השיווקית שלהם, את חווית המותג שלהם, את התפיסה שלהם בידי הצרכנים וע"י התרבות בה הם פועלים. משאביהם הכלכליים מועטים ביחס לגודל המשימה שלפניהם ולכן הם תמיד בוחרים "אויב", כלומר את מוביל השוק כדי להציב את עצמם לידו ומחפשים כל הזדמנות תקשורתית כדי לבלוט לחשוף את ערכיהם וגישתם לעולם, לצרכנים. 

מה שמעניין ב Challenger Brands , הוא שבאותו זמן שהם מבינים לחלוטין את הלקוחות שלהם, הם לא בהכרח מנווטים לפיהם. במקום זאת, הם ינקטו עמדה ברורה וכמו מגדלור, יקרינו את העמדה הזו ויזמינו את הלקוח לנווט על פיהם.  

אלה מקצת מהמותגים עליהם נלמד ואת דרכי החשיבה שלהם ניישם בתרגילים.



מה נעשה במפגשים

מפגש ראשון. 3 שעות. מבוא לעקרונות החשיבה העצמאית בהשראת Challenger brands. עיוני + דוגמאות.
מפגש שני. 3 שעות. נאיביות ואמת ככלים לפיתוח זהות עצמאית למותג ואמצעים נוספים לפיתוח עסקי. דוגמאות ותרגילים.
מפגש שלישי. 3 שעות. זיהוי הזדמנויות עסקיות למותג/כלים לחשיפת ובידול המותג. דוגמאות ותרגילים.

600 ש"ח לשלושה מפגשים.
הסדנאות ייערכו בתאריך 7.3.2012, 14.3.2012, 21.3.2012,  בשעות 19:00-22:00 ברחוב החרוץ 12, תל אביב, ליד היכל נוקיה, בסטודיו של הצלם יורם אשהיים. 10 משתתפים בלבד לסדנא. התשלום לשלוש הסדנאות בכניסה לראשונה. נא אשרו השתתפות עד התאריך 4.3.2012 למייל : ofer19965@gmail.com או אליי באינבוקס. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה